Fakulta pivních studií chystá novou náborovou kampaň!

Představení marketingové kampaně, jež má za cíl nalákat studenty na námi založenou Fakultu pivních studií Univerzity alkoholu ČR.

Na březnovém zasedání akademického senátu Univerzity alkoholu ČR, se, jako obvykle, řešila také otázka vývoje a úspěchu jednotlivých fakult. V případě Fakulty pivních studií se některým členům zdálo, že - ač jsme s kolegou děkanem Maternou referovali o celkovém pozitivním vývoji - naší fakultě přece jen k celkovému úspěchu něco chybí. Po několikahodinové plodné debatě na to rektor univerzity, doc. prof. alk. Josef Hauptsuff, ŘNDr (Docela Profesionální Alkoholik, Řádně Nadraný), konečně kápl. Od doby, kdy jsme byli nuceni ukončit studium studenta E. S., který nejen, že neustále odkládal splnění bakalářských státnic v podobě vypití deseti piv, ale navíc i v opilosti hrubě nadával profesorskému sboru do abstinentů, nemá naše fakulta již téměř dva roky studenta vůbec žádného. Pan rektor Hauptsuff sice uznal objetivní důvody k ukončení studia tohoto studenta (kterého sám jednou od zkoušky vyhodil, když mu při mezioborových srovnávacích testech tvrdil, že Mastika se vyrábí přidáním hašlerek do vodky a že se jedná o nejlepší balkánskou pálenku), nicméně také kritizoval nečinnost fakulty na poli náboru studentů nových. Naše argumenty, že jsme v posledních dvou letech rozdali v opilosti celou řadu čestných titulů, nebyly považovány za přesvědčivé, jelikož jsme si nepamatovali kolik takových titulů jsme vlastně udělili, za co, nebo alespoň přibližně komu. Usnesením akademického senátu jsme proto byli pověřeni spustit novou náborovou kampaň pro akademický rok 2014-2015.


Hlavním problémem samozřejmě bylo, že naše pivem vychlastané mozky nebyly v žádném případě schopné vymyslet žádnou novou, původní a originální kampaň. Naštěstí jsme v nejvyšší nouzi na stanici metra Muzeum, kde jsme čekali po skončení schůze na první ranní metro, doslova padli na náborový plakát konkurenční Metropolitní Univerzity Praha (můžete vidět níže). O tématu naší kampaně tak bylo jasno a níže můžete vidět také některé z plakátů, které se již brzy objeví ve všech větších českých městech.



Původní vzor náborové kampaně Fakulty pivních studií






Již teď musíme všechny případné zájemce varovat, že některá omezení rozvrhu nám pravděpodobně nedovolí uspokojit všechny přihlášené. Například praktická cvičení z předmětu „Chlastání v hospodě“ se nedají, pokud chceme zachovat jistou kvalitu výuky, provádět častěji, než třikrát denně. V případě překročení kapacity fakulty se proto budou v předem ohlášených termínech a vybraných hospodách konat dodatečné přijímací zkoušky.


Za Fakultu pivních studií zpracoval Jan Bartuška, PDh. (pokročilá dehydratace), proděkan pro pedagogickou a ostatní nepivní činnost.

Autor: prof. Jan Karel Bartuška, PDh. (pokročilá dehydratace)
Vloženo: 16. 3. 2014

Přidejte komentář

Komentáře (0)

Buďte první, kdo přidá komentář ke článku!