Pivídky doporučují:

Český pivní atlas - online prodej

Recenze zde


Pivídky na Facebooku

Novinky

25.2.2019 - Úklid v mapách ČR i Slovenska: kromě mnoha dílčích oprav jsou v ČR nové pivovary Bajer, Studánky (oba kraj Jihočeský), Čestmír, Olešná (oba Středočeský), Kbelský (Praha) a Šenov (Moravskoslezský). Naopak jsme odebrali uzavřené Magistra v Brně, U Dobřenských v Praze, Kelč a Dobronín. A konečně na Slovensku je nový bratislavský General.

5.2.2019 - Přidána nová přednáška do naší pohříchu zanedbávané Fakulty pivních studií: Odkud je v České republice nejdále do pivovaru?

23.1.2019 - Přidán nový článek: Česko-lotyšské pivní souboje, aneb uhájí česká piva svou pověst i ve slepých degustacích? - souboj první.

17.1.2019 - Přidána tradiční novoroční bilance Na jaké pivovarské milníky se můžete těšit v roce 2019 a které jste už prošvihli?

Archiv

Tácek Pivídek

Gifty.cz - výhradní dodavatel tácků pro Pivídky

Jak vypít deset piv

Přednášející: Jan Bartuška, P.Dh

Osnova přednášky:

  1. Úvod – motivace: provedení algoritmu vypití deseti standardních piv (termín otevřen k diskusi) patří k základním dovednostem, které by měl zvládat každý absolvent bakalářského programu.
  2. Výběr vhodného času – výběru základních kritérií pro vykonání algoritmu je třeba věnovat zvýšenou pozornost. Z časového hlediska dlouhodobého se nedoporučuje provádět algoritmus po rozchodu s partnerem/partnerkou či po náročném fyzickém či psychickém výkonu. Z krátkodobého časového hlediska není vhodné ho provádět po vypití většího, než malého množství jiného alkoholu (pokud neprovádíme kombinovaný algoritmus Vodka/Pivo/Víno).
  3. Výběr vhodného vzdáleného okolí – tento výběr se týká:
    1. Výběru čtvrtě, která by měla být v docházkové vzdálenosti od místa, kde experimentátor hodlá upadnout do bezvědomí;
    2. Výběru podniku, který by neměl být v blízkosti železnice, řeky, rybníka, vojenské střelnice, ZOO či rozestavěných staveb, včetně výkopů. Zároveň musí podnik splňovat podmínku nabídky piva dle bodu 4.
  4. Výběr vhodného piva – individuální a značně náhodné kritérium, závisející především na empiricky známém výsledku působení dané značky na chlastající subjekt. Obecná doporučení zde mohou být pouze vodítkem; většina subjektů reaguje nejlépe se standardním výčepním světlým pivem průmyslové značky, u něhož je důležitý především Kolářův index kocovinotosti, jež vykazuje střední až silnou korelaci s obsahem sacharidů v pivu.
  5. Provedení algoritmu:
    1. Pro každé n, Z kde n je přirozené, n<=10 je počet piv a Z={0,1} je logická funkce zvracení;
    2. Počáteční podmínky: n=0, Z=0;
    3. Pro každé dopité pivo n=n+1;
    4. Pokud Z jako funkce n, Z(n)=1, potom n=0;
    5. Opakovat kroky 3,4 pro množinu n;
    6. Algoritmus je ukončen, pokud n=10.
  6. Varianty – sluší se dodat, že zjednodušený Congův algoritmus nepočítá s funkcí Z(n), což je pro provedení algoritmu přípustné.
  7. Závěr – praktická ukázka algoritmu.


Komentáře (1)

Od nejnovějšího Od nejstaršího

  1. Martin's avatar Martin

    Keců je tady spoustu, aktualizací málo...

    #1 – 23 April, 2017 at 9:12 pm

Pošlete komentář
(nutný)
(není nutná)
CAPTCHA Image
Jiný obrázek